Ziua Copilului

Gogyohka

Ana Irina Drobot

cerul alb
copilul umple
golul cu pete
de cerneală
păsări în zbor

Vasilica Grigoraş

Amintindu-mi fuga
printre căpițele de fân
am blânda senzație
că mă joc de-a prinselea
cu a mea copilărie

Ana Irina Drobot

puf de păpădii
călătoriile copilăriei
atât de aproape
încerc zborul cu balonul
cu aer cald

Andrei Andy Grădinaru

iarba foarte verde
trandafirii foarte roșii
cerul foarte albastru
soarele foarte galben
când mergi de-a bușilea

Ana Irina Drobot

vizitând
un târg de jucării
din copilăria mea
încă tentante
pianul și xilofonul

„Copilăria este inima tuturor vârstelor.” (Lucian Blaga)
1 Iunie
Ziua Internațională a Copilului
Tematică de: Maria Oprea & Andreea Maftei
Dincolo de Retină
2023
Selecție și publicare gogyohka: Maria Oprea

Lasă un comentariu